Today

Ja av föregående inlägg kanske ni förstår att jag (vi i min grupp) är lite upprörda idag. Vi har en hel del saker att ta upp med våran handledare imorgon!!

Förutom det så har vi (jag, anna och sandra) försökt skämma bort oss för att tänka på något annat. Vi åt taco lunch på skolan. Riktigt gott! :D Sen satt vi där och gagga ett tag innan vi kom fram till att vi nog måste se en tjejfilm! Då måste man ju ha lite godis. ;-) Sagt och gjort, mot ica och sen hem hit till mig för att dega i sängen. Ellis och Sofia anslöt då med. Väldigt mysigt!

Taco lunchen idag


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra av min kväll. Inte vart på gymmet än så dit borde jag gå. Sen ska jag packa ner alla mina kläder i resväskan som jag tagit upp från förrådet nu (kläderna ligger just nu fortfarande på matbordet =P ).

Vad ska ni göra ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar