Mindre än två veckor kvar nu!

Tills jag får träffa min älskling igen. Minns fan inte ens när vi sägs sist. =P Var i september tror jag. Den här hösten har de vart så mycket i skolan för mig så jag har inte haft tid att åka ner till Sundsvall och Erik har haft mycket obligationer på jobbet så han har inte kunnat ta ledigt heller. Blir ju så ibland.

Jag åker till honom den 28 dec och stannar ca en vecka! :D Alltså ska vi få fira nyår ihop i år igen. Bäst! Var riktigt härligt att få fira in det nya året med sin älskling som vi gjorde i fiol. :D Då firade vi hemma hos min syster. Hon och hennes sambo hade gjort i ordning värsta brak middagen med bra viner till och allt, så fick alla bara betala en slant för kalaset helt enkelt! Super smidigt (tycker jag som inte behövde laga maten =P ). Ne men de blir ju ofta krångel när alla ska släpa med sig sitt eget dricka hit och dit.
Vi gick till djäkneberget vid tolvslaget, ca hundra meter bort, där man ser ut över hela staden. Fyrverkerierna small överallt, vi stod och drack moserande och kysste in det nya året. :)

I år vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, men allt jag vet är att jag kommer vara lycklig för jag får spendera den dagen med den personen jag älskar mest i hela världen!
Kyss älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar