Lugn fredagskväll

Mina fredagskvällar brukar gå i lugnets tecken och det gillar jag. Skönt att ta det lugnt efter veckan som gått. Har man blivit gammal om man tycker så? Haha, jag tror nästan det. =P Förut gick man ju alltid ut på fredagar. (oftast för att man inte kom in på lördagar iof) Nu festar vi på lördagar istället! :D Men ikväll blir de lugnt som sagt och därmed idol! Gu vilken tönt man är som ser på de. Nu är de ju inte så långt kvar så jag kan inte sluta!

Blir det Olle, Minnah eller Jay?
Jag hejar som ni vet på Minnah. Tycker om är riktigt grym. Hon har en röst som kan sjunga allt! Plus att hon är väldigt snygg. (Ja för tjejer kan säga att andra tjejer är snygg, men inte killar om killar. Konstigt det där. =P ) Jag röstar inte och kan därför inte klaga på om min favorit inte går vidare, men jag håller på Minnah ändå!

Bokat bastu imorgon innan utgången med. Ska bli skönt att mjuka upp musklerna lite och chilla med en cider i värmen. :)

Ni får ha en härlig fredagskväll ni med!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar