Tankar om träning...

Tänkte inte på de jobbiga i skolan en sekund under träningen, så skönt!!! Gymmet gick grymt bra idag. Anna och jag börjar få riktiga muskler nu, höhö. Skönt att se att träning ger resultat i alla fall och jag anser att det bästa sättet att må bra på är att träna och äta nyttigt men ändå unna sig nånting lite då och då. Det är viktigt att man inte fastnar i någon on spiral där man bara tränar och aldrig äter. Dåligt, dåligt!

Jag är snarare tvärt om kan jag känna. Om jag inte äter blir jag helt svag och orkar ingenting när jag tränar. Vad tjänar det då till?? Något jag måste bli bättre på därmot (som jag nämnt tidigare) är uppladdningen innan träningen. Jag är bra på att äta ordentligt efter men för att kunna prestera på topp och inte få blodsockerfall måste man även tänka på vad man äter innan.

Nu när jag har tillfället i akt måste jag ändå få berätta att jag gått ner 5 kilo den här hösten. Utan att banta! Jag har bara tränat och vi alla vet ju att muskler väger mer än fett. Så lite omfördelning på kroppen har de nog ändå blivit. :D Om man bara bantar är det faktiskt musklerna man tappar först. Tänk på det!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar