Ny vecka

Kan verkligen inte fatta att tiden går så fort! Idag är det måndag igen och på torsdag käll åker jag hem. Jag har inte riktigt hunnit med i tanken att det är lov snart, Har längtat till lovet men inte riktigt fattat att det är här. Ska hinna bestämma vad som ska med hem, packa och ha mig med. Ordnar sig!

Men de jobbiga med att ha alla sina saker här och sen åka hem och fira jul, nyår och allt annat är att man har ALLA sina kläder här, dvs man måste redan nu bestämma vad man ska ha på sig. Är det ens möjligt? Nej! Alternativ måste tas med. ;-)

Nu ska jag till skolan ska skriva opposition och grejer. Jag gjorde opposition på alla tre olika rapporter igår, sparade och inte för ens jag var på den sista såg jag att jag sparade nån annan stans än i "mina dokument". Och nu hittar jag inte de första två! Irriterande!!! Nån som har ett tips? Jag har använt sök funktionen på datorn och den hittar det iaf inte! Gahh!!

Ne nu måste jag lugna mig lite innan man drar till skolan.
Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar