Be creative

Var planerat utgång med tjejerna i fredags också och jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig. Hade provat tusen outfits dagen innan man inget kändes helt hundra. Så jag slängde mig in i garderoben en sista gång. Då tog jag fram en kjol som jag då funderade över att kunna ha som klänning och så helt plötsligt så hade jag kvällen outfit!!! :D Har ingen bra bild på hur jag såg ut på kvällen utan bara min snabb tagna outfit bild som jag brukar ta när jag provar mycket olika så kan jag kolla på bilderna sen och slippa prova allt igen. ;-) Nån mer än jag som håller på så? =P

Satte ett bälte i midjan. Ganska snyggt och kreativt va?
Sen var det bara att sätta igång med hår och make up. Värmde upp under tiden innan jag skulle gå till Sandra med lite Asti. :)

Lägger ni märke till min nya negellacks färg? Från Isadora, Power Pink
Kvällen blev grym med mycket dans och snack. Sofia, Sandra och Ellis drog vid ett kanske men Anna och jag dansade till stängning. :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar