Jöken

Så här set det ut när man pluggar juridisk översiktskurs eller Jöken som det också kallas.

Lagboken väger bly och är jobbig att släpa men men, bara ett par veckor till sen ska jag se till att jag INTE ha nånting med den kursen att göra igen. Klarar jag inte den här tentan nu i juni så MÅSTE jag klara den i augusti för att få CSN överhuvudtaget! Känns lite pressande, but that's life I guess!

Jobbat färdigt med övningsboken idag eller färdigt och färdigt. Jag har vart inne och nosat på alla kapitel och gjort lite övningar på varje. Känner jag att jag vill ha mer kan jag ju alltid gå tillbaka igen. Men nu är det paus till på torsdag. Imorgon ska jag ha allmän fixar dag, hämta ut skor, cykel och lite annat sånt. Så på torsdag ska jag (och Sofia tror jag) börja gå igenom övningspassen. Försöka lösa de igen och verkligen markera alla lagar vi har arbetat med så man har koll på dem till tentan. Men det börjar redan bli ganska mycket flikar. ;-)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar