Mayday

Blev en liten kvällspromenad med Anna. Riktigt härligt! :) Promenerade runt mjölkuddsberget som är ett el ljusspår typ. Nästa gång ska vi försöka gå mer på stigarna i skogen så man får mer skogskänsla. Älskar att lufsa runt i skogen och känna naturen runtomkring mig (i lagom mängder. ;-) ).

Nu ska jag försöka sova lite så man är pigg och allert till plugget imorgon. Men jag har en känsla på mig att det kommer att dröja ett tag iaf. Igår somnade jag inte förens efter 01, lite sent tycker jag! Kikade på Mayday på 4:an. Ett program som inte mina flygrädda vänner Anna och Sandra ska kolla på för det handlar om flygplanskrascher och hur de inträffade. Igår berodde det mestadels på ett mänskligt fel vilket jag tycker är läskigast. Men jag vet att det inte går till så längre och eftersom min syster är pilot har jag alltid vart lugn med vetenskapen om att de har en bra utbildning. För jag vet hur mycket hon har kämpat sig igenom och hur mycket kontroller de måste göra varje år typ.

Nu ska jag sluta svamla. Ha de!
<3

ps. Ugnspannkakan blev riktigt bra, den la sig självfallet när jag tog ut den ur ugnen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar