Vårruset

Laddar inför Vårruset nu. Ska välja ut vad jag ska ha på mig snart. Tror det blir löpartajts och ett linne för det är fortfarande ganska varmt ute. :) Sen måste jag ha med en riktigt tjock tröja till efteråt och överdragsbyxor också. Kan bli kallt på kvällskvisten och speciellt om man har sprungit och blivit lite svettig också. Känner däremot ingen som helst press till det här loppet. Ska bara springa för att det är kul. Mitt stora mål var ju Stadsmaran som jag klarade av för lite mer än en vecka sen. Idag är det 5km skoj! :D Längtar redan till picknicken efteråt, haha. Kan man hoppa rundan och käka direkt? ;-)

Brukar vara mycket reklamfolk på plats också så vi ska cykla dit i tid så vi hinner kika runt och ta massa gratis grejer innan. Vet inte riktigt hur många Vårrus jag har deltagit i egentligen. I Västerås har det typ alltid funnits och nästan känts som en självklar grej att vara med på. Även om jag inte sprungit alla gånger. Tror det här är 6:e eller 7:e gången för mig. :) Har ni deltagit i Vårruset nån gång?

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar