Nike

Jag köpte typ hela Nikes rosa running sortiment på stadium idag. Inte bara för att det var rosa för det var inte viktigt för mig (bara ett plus) utan för att de helt enkelt var skönast! Provade alla byxor och vindjackor de hade och tog de jag gillade bäst!! I vissa avseenden i livet ska man ju inte bry sig om vad det kostar och när det kommer till träningskläder är det viktigt (tycker jag) att ha bra grejer. Dels blir det roligare att träna när man känner sig bekväm i det man har på sig, dels så är det helt enkelt skönare att röra sig i kläder som sitter bra och andas bra (speciellt för mig som svettas som en gris när jag tränar). Vet inte om det stämmer det där att man svettas mer ju mer vältränad man är för jag har jämt svettats mycket och inte alltid vart vältränad. =P

Blir inga bilder på kläderna idag för jag orkar helt enkelt inte lägga upp allting snyggt så det blir bra på bild.  Kanske ni får se nån bild efter att jag invigd grejerna på Stadsmaran imorgon. Tjejen i kassan på Stadium frågade till och med om det var kläder inför imorgon, hahaha! Jag kröp till korset och sa ja vilket hon troligtvis inte hade väntat sig för hon såg lite förvånad ut men tyckte att jag hade gjort ett bra val. Hur ofta är det man köper träningskläder dagen innan man ska springa ett lopp. Känns lite så där att jag inte sprungit i kläderna tidigare men jag är samtidigt ganska övertygad om att jag kommer att känna mig nöjd!

Ni får en härlig bild på min nummerlapp iaf så kan alla som vill hålla koll på mig. ;-) Jag ska gå och lägga mig nu snart så jag får en god natts sömn och är pigg imorgon!


<3

1 kommentar: