Bodycombat

Idag har jag tränat nått nytt, Bodycombat. Är som en slags fighting träning fast man slår inte på någon utan gör kraftfulla slag och sparkar i luften. Hela tiden var man tvungen att ha snabba fötter så lite konditionskrävande var det. Lite som boxningen fast jag tycker personligen att boxningen är roligare för då får man slås på riktigt. ;-) Tycker även att boxningen var lite jobbigare, men allt är ju vad man gör det till och jag tror att nästa gång jag går på Combat kommer det vara jobbigare för jag kan ta ut alla sla och sparkar ordentligt för jag vet hur det går till. :)

Precis ätit middag här också och snart ska jag bege mig till Sofia för att kolla hockeyn. Jag är inte alls intresserad egentligen men vi är ju ändå i final + att Sofia kollade på eurovision med mig igår utan att hon var ett dugg intresserad. Måste bara få kommentera att omröstningen i år inte alls var såå tråkig som den brukar. I år flög 12:orna hej vilt och det var inte en klar match för ens de sista länderna gav sina röster. Men åh, tänk om Sverige hade vunnit??? Jag hade blivit tvungen att gå på finalen i globen, jag hade vart tvungen! Sånt händer ju inte så ofta lixom. Inte som VM i hockey som är varje år. ;-) Haha, ne nog om det!

Jag har bokat hotell idag också. För när Erik och jag landar från Kroatien är det strax efter midnatt och det gick inga nattåg till Sundsvall så vi fick helt enkelt boka hotell och åka hem morgonen där på. :) Men jag tror det här blev riktigt bra faktiskt. För då får vi sova ordentligt på natten äta god frukost och åka hem utvilade vid ett dagen därpå. Resan närmar sig, mindre än 3 veckor kvar!!! :D

Bokningen blev på Radisson Blu Arlandia Hotel
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar