Regn

Frågan är om man ska trotsa regnet och ge sig ut och springa ändå eller om man ska lägga sig och kolla på film?? Är ju egentligen ett självklart val men jag tvekar ändå, även fast jag haft en av mina skönaste springturer ute i regnet. Åh, jag vet inte ja... Kan man avvakta och se om man känner för att springa senare eller kommer man inte ut alls då?

Gick rätt bra i skolan idag. Hann med några kapitel i Civilrätts övningsboken och som vanligt var förmiddagen mer effektiv än eftermiddagen. Var ju ingen idé att bränna ut oss heller första dagen så nu är jag hemma igen. Nya tag imorgon. :)

Saknar min lilla Frazze hemma, han hade säkert velat ligga och mysa med min framför en film nu. :)
<3

1 kommentar:

  1. Jag tycker om att springa i regn =). men man drar ju sig ändå för att ge sig ut om de väl regnare :P

    SvaraRadera