Dejt med mig själv

Idag hade vart en perfekt dag att ha "min dag i bilder" för jag har vart runt överallt. Men så blir det inte för jag har knappt tagit nå bilder alls idag. =P Kom på det när jag kom hem i princip. Jaja, blogg hjärnan var inte med mig idag men jag har bokat av allt på min lista för dagen iaf och lite till!

Numera flyger jag fram på min cykel jag kan förflytta mig snabbare än blixten! :D När jag skulle gå till gymmet kom jag på att jag kunde cykla och när jag var klar kom jag på att jag cyklat dit. Vilken lycka! Måste bara se till att inte glömma cykeln när jag cyklat nån stans nu, är ju van med att gå nu efter ett år med punka.

Handlade på Kvantum på vägen hem från stan också, man behöver ingen bil när man har en cykel! ;-) Kolla in det här..
Förhoppningsvis så storhandlade jag för sista gången innan sommaren också!
Var hem och vände och sen iväg till gymmet och lyfte lite skrot. Riktigt bra gick det idag, känner nu hur trött jag är musklerna. Sen slängde jag ihop lite middag. Enkel panerad spättafilé med kokt potatis och stuvad spenat. Serverad med massor av sallad också. Mumsigt blev det verkligen!

Den här dagen kan summeras med att jag har haft dejt med mig själv och det är så himla underbart ibland! Jag var på lindex säkert nästan en timme för jag inte visste vad jag ville ha riktigt när jag skulle byta. Stod säkert och velade en halv timme på Accent. Men det är så skönt att kunna göra det ibland utan att någon annan är med och stressar. Jag gjorde till och med något så osvenskt som att äta lunch själv. Satt och glodde på folk ett tag "and I loved it"! Har haft en kanon dag med andra ord! :)

Nu står det bara kvällsmys på schemat.
<3

1 kommentar:

  1. jag vet, visst är de skönt att vara själv ibland!

    SvaraRadera