Fit & smart?

Har just druckit min första protein-drink någonsin. Är ju lite inne i min träningshysteri och tänkte att lite protein kan ju aldrig skada. I alla fall de dagarna man känner att man inte får i sig tillräckligt via maten. Idag är en sån dag då jag ska äta potatis och purjolökssoppa till middag.

Utvärdering då: Alltså smaken var ju ändå helt okej så här i efterhand. Men det var nånting som kändes obehagligt när jag drack den. Kanske vattnet var för varmt eller för kallt? Ska testa med att ställa den i kylen nästa gång kanske. Nån av er som har erfarenhet av sånt här? Jag pinade i mig den och nu är det dags att hoppa in i duschen efter ett svettigt crossfit pass!!

Min shaker från Charlotte Perelli kollektionen. Tog den för att den var rosa. ;-)
<3

1 kommentar:

  1. Jag stället den i kylen först, mycket godare då :)

    SvaraRadera