Vart ute och busat!

Dagen igår blev typ evighetslång och kändes som två dygn! Men vilken dag! :D

Först Ferruformmilen som jag kom runt på 1:08. Inte jätte bra tid, men jag sprang runt hela och i mitt egna tempo borde ha pressat mig lite! Var ju slut när jag kom i mål, men var jag verkligen helt slut? Jag är tveksam. Blir bättre tid nästa år och jag och Anna funderar även på att anmäla oss till Midnattsloppet i Stockholm 13 augusti. Det hade vart riktigt roligt, typisk folkfest lixom!! :D

Men sen då! Chillade på eftermiddagen och återhämtade mig lite. Sen blev det tal om vi skulle festa eller inte och jag är ju inte den som säger nej i första taget så tjejerna kom hit på en förfest. Riktigt kul hade vi, pratade mycket om loppet också hur olika vi hade känt olika sträckor. :) En killkompis började hettsa oss om att vi skulle komma till en annan som hade förfest så då gjorde vi det. Många från klassen var där så det var trevligt! Sen hoppade vi själva festen (Stuk) och gick direkt på efterfest. Så mycket roligare!! :D Där satt vi och svamlade ett par timmar innan grabbarna blev hungriga och gav sig ut på jakt efter mat. Visade sig att typ allt hade stängt så det blev en lång svamlig promenad till Max (som nästan ligger inne i stan). Vet inte om jag kan berätta så mycket mer än så om promenaden förutom att det var sjukt kul och jag var inte hemma i säng förens vid 5 på morgonen när solen redan stod högt på himlen. ;-)

Innan hemma hos mig.

Bästa tjejerna! <3
Promenaden påbörjas. ;-)

Solen går upp!

Och så här högt stod solen när jag gick och la mig. Inte okej!!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar