Jag är i städartagen

Är sjukt nöjd med mig själv att jag pallrade mig upp ur sängen och faktiskt började städa. Dammsugas har det behövt ett bra tag. Tvätta gjorde jag igår för jag hade på mig mitt sista par rena trosor. Haha! Funderade en seriös tanke på att köpa nya så jag slapp tvätta. =P Men jag tog mig i kragen även då..

Nu kan jag gå barfota hemma och slippa nysa när jag ska byta kanal på radion för det är så mycket dam. Nu är det med andra ord rent och fint! :) Går ju egentligen väldigt fort att städa när man bor så litet men man drar sig i alla fall lika mycket för det som om man bodde stort. Dessutom så blir det dammigt snabbare när man bor litet upplever jag. Måste ju vara för att man befinner sig och bor i samma rum hela tiden. Fy fan alltså. Jag bor i ett enda rum! Nu fick jag nästan lite panik. Längtar tills man bor i hus med utrymmen överallt!

Snart kommer det upp ett sorgligt inlägg...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar